måndag 17 december 2012

Tomtefeber

Sitter och tar det lite lugnt efter lunchen,blev rester från igår.Kanske ta in lite av tvätten jag tvättade imorse.(Det blev mycket tvättande men nu är väl allt rent hoppas jag.) Ska snart ladda upp inför att jobba lite ikväll.Är inte alls pepp på att gå dit.Beror på vem jag jobbar med ikväll.Tror det blir min första tisdag dessutom.Överlag vill jag hitta ett annat extrajobb där jag slipper tobaksrök...det går hårt åt mina lungor känns det som. :(
Vad jag hellre skulle göra? Kolla upp distanskurser i entreprenörskap! :)

Men tills vidare kan ni hålla tillgodo med denna bild av jordgubbstomtar! De verkar vara hur inne som helst här i Tokyo denna jul! Så enkelt men genialt och visst blir de söta? :3

Bilden hittade jag på google. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar