söndag 23 december 2012

God Jul från Tokyo!

Idag gick jag inte upp så tidigt som jag egentligen hade velat göra men det blev hemgjord julgrötsbrunch i alla fall till slut.Börjar må bättre nu så får hoppas att man är helt frisk snart igen.Angående gröten så blev Hikaru lite traumatiserad stackaren.Han trodde det skulle vara något "salt" och så var det sött! Men han åt upp sin portion i alla fall.Haha

Sedan så har jag tvättat en maskin med nödvändig tvätt,d.v.s mina jobbkläder.Hoppas jag kan jobba imorgon som planerat.Inte för att jag längtar dit så fantastiskt mycket utanför att jag är lite rädd att de ska bli sura på mig annars.

Vi myser lite i sängen just nu.Hikaru spelar lite tv-spel och jag bloggar och kollar upp tips på hur man sätter ihop ett pepparkashus på bästa sätt.Vi skulle ju ha gjort det tidigare men det blev ju inte så.Överlag så ligger jag efter med allt hushållsarbete... :/

Ikväll ska vi hjälpas åt och laga julbord!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar