lördag 8 december 2012

Spelnostalgi

Idag så gick herr H ut för att köpa ett nytt tv-spel eller egentligen var han ute efter ett nintendo ds spel men det var slutsålt.Istället köpte han en samlingsbox med de tre första Ratchet and Clank spelen.Ratchet and Clank 1 är ett av de få spel som jag någonsin kommit riktigt långt i,nästan avslutat till och med.Vi har varsin sparfil så vi båda kan spela.Han är bra mycket snabbare än vad jag är,plus att jag blir trött ganska fort.Men det här är seriöst ett väldigt roligt spel.Annars gillar jag Jak and Daxter spelen som är lite samma stuk fast mer fantasy.

Annars idag så var jag ute och handlade mat. (medan han var ute.)Det gäller att planera kommande vecka ganska noga eftersom jag jobbar tre dagar och då måste jag förbereda ordentligt.Men överlag har det varit en ganska lugn dag.Ska tvätta,laga mat,plugga och baka kanelbullar imorgon.
Borde väl baka lussebullar egentligen men i och med att min lilla frys är full så får det lov att vänta lite till.

På tal om lussebullar och jul...ska nog till IKEA nästnästa vecka och se om de har lite sill och annat smått och gott.Herr H har heller aldrig varit på IKEA förut så det blir lite roligt att få visa det för honom också. :)

Men nu är det snart läggdags :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar