måndag 3 december 2012

Mys innan skolan

Provar blogger-appen och än så länge verkar den fungera fint! Känns jättesmidigt att kunna blogga från iPhone.Tror den kommer komma extra väl till pass när det gäller att lägga upp bilder...

Fast sedan var det ju det här med tidsinställda inlägg...verkar inte ha gått som jag tänkt mig...får ta och titta på det ikväll kanske.Det är väl lite klurigt för alla i början antar jag..eller? Kanske bara är jag? XD

Hoppsan! Snart börjar första lektionen! Idag har jag marknadsföring,manuell räkenskapsräkning,Excel 2010 MOS förberedande(japanska) och just det databokföring(japansk)

Jag sammanfattar en vanlig skolvecka och beskrivning av mina ämnen i ett separat inlägg senare.Blir mindre rörigt då tror jag.

Jaha,vi börjar om tre minuter och vi är tre här....dagen börjar bra för min klass XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar