fredag 7 december 2012

Firade 8 månader (*^3^)/~☆

Idag firade jag och herr H åtta månader tillsammans.Tänk vad fort tiden har gått sedan vi träffades i april.Till på köpet så träffades vi på första april så först var jag lite "vem säger att gud inte har humor,han gillar ju uppenbarligen aprilskämt!" för det kändes lite skumt att det klickade så bra från första stund liksom.Vi började den första kvällen med en lång promenad letandes efter en restaurang att äta middag på.Till en början så var båda för nervösa för att prata riktigt men det släppte bara vi satte oss ner på en izakaya.Vi åt och drack medan vi pratade en massa,om sånt man pratar om när man träffas för första gången...allt det där grundläggande liksom.Efteråt var jag inställd på att gå hem men herr H frågade om jag inte ville gå på karaoke också och jag som egentligen inte är så mycket för karaoke följde faktiskt med.Det blev inte bara en timme,det blev hela tre timmar.Det var precis så vi hann med sista tåget...men gud vad roligt vi hade.Vi messade flitigt följande vecka och bestämmde att vi skulle gå på Sunshine City akvariumet.(Kan skriva om det i ett separat inlägg senare.)

Vi firade ikväll med lite pizza från Domino's och så hade jag som sagt handlat lite på vägen hem så till efterrätt blev det japansk rulltårta med färska jordgubbar.Mumma! Och så pratade vi en del om de senaste åtta månaderna förstås.Det har hänt väldigt mycket under den här tiden...men när blev det december egentligen? Det var ju vår nyss! XD



"Skål!"

"Om nom nom!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar