fredag 21 december 2012

Låg uppdatering

Det har varit lite låg uppdatering de senaste tre dagarna och det beror på att jag legat nerbäddad med monster snuva sedan i torsdags.Förutom en del absoluta måste-måsten så har jag campat i sängen.Snuvan börjar väl bli bättre men just nu är jag i stadiet då man hostar en massa...fast nyss gjorde jag ett mysigt ångbad med pepparmint i.Det var jättemysigt! Kanske gör om det senare...enda lukten jag kännt på ett tag. XD

Lite senare ska jag försöka vara lite duktig och städa lite och kanske skriva lite på ett cover letter.Håller ju fortfarande på med job hunting.Måste erkänna att det är lite svårt att känna iver att skriva det för stunden dock.

Egentligen idag så skulle jag varit och kolla på när Hikaru och hans lag tävlar på en stor robot war-tävling men jag måste prioritera att bli frisk.Hikaru lovade att filma och fota så mycket han kunde så jag skulle få se lite i alla fall. :)
Stackaren måste ha varit jobbigt att gå upp tidigt idag då jag klockan 2 imorse fick värsta hostattacken.Alla gånger att han vaknade till.Fram tills igår kväll hade jag typ ingen hosta alls och nu hostar jag en hel del.Fast jag tror hostmedicinen hjälper så det känns ju bra.

Ska fortsätta ta det lugnt ett tag till.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar