söndag 31 mars 2013

Ett måste för spelnördar som gillar sötsaker!

Härom veckan medan jag satt med mitt album så ramlade jag på ett intressant program på youtube.Det heter Nerdy Nummies och görs av en tjej som heter Rosanna Pansino.Hon gör helt enkelt sötsaker på nördiga teman.Ofta använder hon färdiga kakmixer eftersom fokus ligger på att dekorera bakverken.Jag kan faktiskt förstå om man använder färdiga mixer i vissa fall.

Här är några av mina favorit-klipp!

The other week I stumbled upon this youtube program made by Rosanna Pansino.It's called Nerdy Nummies and she makes cakes and stuff with nerdy themes.Focus is mostly on decorating so she often uses ready made cake mixes but it's understandable when you put so much into the decorating.

Here are some of my favorite clips!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar