söndag 10 februari 2013

Lugnet före stormen

Konstigt val av rubrik för just idag kanske men det stämmer in på ett par punkter faktiskt.Tex från det korta tidsperspektivet så ska jag jobba lite ikväll och det lär väl vara lite körigt.Sedan har vi det att jag sitter och väntar på papper från Sverige och när de kommer är det bara att sätta fart,men mer om det senare.

Det blev ett lite längre uppehåll än jag tänkt mig.För tre veckor sedan var det prepvecka inför tentor och då var verkligen fullt upp och inget intressant hände.Lagade inte ens rolig mat.Veckan efter det var det själva tentaveckan och det var en rätt tuff vecka men det känns som att det gick okej ändå.Resultaten får jag reda på den 18:e.Nådastöten kom på fredagkvällen den första,precis då alla tentor var över och man trodde att man skulle få vila ut lite,då fick jag feber och diarré.Hej sa jag till en form av vinterkräksjukan och så var i stort sett hela förra veckan förstörd.Otroligt nog blev Hikaru inte sjuk.Nu hade jag lite tur och det var inte så farligt,inte alls som förra gången jag fick det...huuuh! Ryser bara av minnet...

Hade hoppats på att försöka bättra på uppdateringen allteftersom nu.Konsten ligger väl i att presentera även små saker på ett roligt och intressant sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar