måndag 21 januari 2013

På väg hem från jobbet...

Är just nu på väg hem efter ett pass på jobbet.Just bytt tåg och väntar på att det ska börja rulla.

Det är måndagskväll och klockan har passerat midnatt.Ja då är det ju redan tisdag rent tekniskt sett till och med.

Är väldigt trött trots att jag bara gjorde mina vanliga 4 futtiga timmar.Nu tjänar jag knappt ihop till matpengar så det är ju inga stora summor jag drar in.Däremot kan jag skryta med att jag tränar överlevnad på en japansk restaurang.Av alla ställen jag sökte till så dessutom en super-japansk restaurang.Tänk er lilla mig springa runt och ge service efter japansk standard...i servisen dessutom. Hujeda mig. σ(^_^;)

Träningen med handdatorn börjar sitta nu någelunda.Fast istället har interna komminikationssystemet tillkommit.Hej öronsnäcka med mickrofon.Dig tycker jag inte om alls.Trots att jag hör klart och tydligt kan jag inte för mitt liv uppfatta vad folk säger.Hopplöst.Plus att vänsterörat(där jag har örondelen instoppad.) verkar halvt lomhört.Helt slutkörd i örat.

Jag hoppas jag kan se tillbaka på det här som en oerhört lärorik tid i mitt liv...

Nästa är min station!

Bild på soppan jag åt på jobbet efter att jag slutade idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar