söndag 25 augusti 2013

Juli i bilder

Under juli månad tog rekordfå bilder. Hela juli var i stort sett en uppladdning inför tentorna i slutet av juli-början på augusti så det var väl inte så konstigt...det var ingen rolig månad alls :(

 

 Inleder månaden med att få största myggbettet i pannan någonsin....

 Kallt kaffe med mjölk från en av skolans automater för att avleda sömnbristen.
 Orkade inte alls en kväll så Hikaru beställde sushi.
 Påminnelse om att alla prov är en timme långa samt att det är andra tider än vanligt...Antingen har man prov eller en stor uppsats som ska in. Jag hade typ 4-5 prov och så 15 uppsatser...vågar inte räkna efter faktiskt. De ämnen som jag hade prov i var ju så klart de jobbigaste så vet inte om det gick så bra med dem faktiskt...
 Klotter på en skolbänk...Sanji från One Piece,till på köpet en riktigt bra bild också...synd att de ska klottra på bänkarna bara...


 Hikaru och jag var förbi vårt favorit indiska ställe och åt deras grill mix tallrik. Så gott att man nästan dör!
 Medans det här var så starkt att man nästan dog...haha Tydligen så är den " Kryddstark gånger 30" men vet inte om det var så mycket att skryta med i slutändan faktiskt.
 Kostade på mig en bok som inte har med skolan att göra...mys mys


 Hade volleyboll på gympan och gjorde viss lite illa mig. Märkte inget förrän efter lunchen då jag såg att jag hade en mörk fläck på tumleden. Den var inte stukad men i och med blåmärket så gjorde det ju lite ont. Men som jag trodde så när blåmärket försvann så försvann det onda också och tummen blev helt bra på några dagar bara.  :)

 Två säsongs drickor den i tetran är kaktus lime och den andra är en citron dricka utan kolsyra som är väldans god. Citron drickan finns fortfarande men den andra är redan bortplockad. :(
 Köpte färska persikor av en tant från ett lastbilsflak för 100 yen styck....sjukt billigt! Mums!
 Fika efter prov och uppladdning inför nästa...huah....Kaffe med mjölk plus bröd bakat med kakao och med tiramisu fyllning i...är det synd om en så är det :P
 En vanlig syn denna varma sommar; Läskautomater där allt kostar 80 yen (ca 5 svenska kronor) Läsktillverkarna vill undvika att folk får vätskebrist så de har haft kampanjer hela sommaren så folk ska dricka ordentligt. Tack tack!
 Vi skulle prova på Donkens salsa burgare tänkte vi men när vi kom hem insåg vi att tjejen i kassan hört fel och stoppat i Happy Meal burgare istället....doh!
Italiensk ice candy...mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar