söndag 25 augusti 2013

Blandat augusti so far

Början på augusti var ju fortsättning på tentor så ah, så roligt började månaden liksom...sedan har det dock varit extremt slappt! Har sovit massor, hängt på datorn och gjort ingenting, storstädat rummet, gjort om garderoben och så har Pernilla, Lotta och Anabel kommit till japan!  Snart måste jag sätta fart med mina läxor dock...(jobbigt att vara student i japan ibland)

 Vanilj cola!!! Sjukt gott nu med!
 Kiwi är jätteinne i japan just nu! Och den här var riktigt god måste jag säga
 Orkade inte laga mat en kväll så åt en cup ramen istället...Hikaru var ju ändå borta på jobbresa så. :) (Taiwan ramen står det på framsidan om jag inte tagit helt fel)
 Smörgåsar med calpiskrämfyllning....ganska gott
 Sallad och Hayashi rice,firade med citronläsk
 Bara en dag kvar efter denna...tog en mysfika på Starbucks...åt en god smörgås med bönröra och tog en jordgubbscheesecake latte historia till :3
 Här är mitt "fira att tentorna är över" fika ensam hemma. Väldigt mysigt
 Fin solnedgång fick man också, bästa tiden på sommaren är efter solnedgången helt klart...först då blir det lagom svalt ute.
 Firade att Hikarus jobbresa var över med en liten blandad buffé
Tacos party med huset! Mmmm tacos :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar