måndag 27 maj 2013

Ändrade planer

Idag var det tänkt att jag skulle åka till immigrationsverket och förlänga mitt visum men det hade blivit lite miss i kommunikationen med skolan så det fattas papper som jag måste ta med.(Eller om jag tar med dem så är det större sannorlikhet att jag får igenom ett nytt två års visum.) Får prata med skolan imorgon om hur jag ska göra. Alla papper bör vara klara till på fredag så jag tänkte dra på tisdag förmiddag då jag inte har lektioner då.(Tänkte kolla med skolan om jag bör lämna in någon lapp om eventuell ledighet då jag inte vet hur lång tid det kommer att ta.

Anledningen till att jag tänkte åka idag var på grund av att idag är det idrotts dag i skolan så alla lektioner är inställda. Det är obligatoriskt för år 1 och 2 att delta men eftersom jag hoppade in på tredje året så är det frivilligt för mig.Därför hade jag tänkt utnyttja idag till att åka. Men men,så stor katastrof är det inte.

Nu tänkte jag dricka lite te,titta på en BBC dokumentär och sedan plugga en massa!

Ha den mysig tisdag!

Ska försöka slänga upp sista delen av Golden Week i Ibaraki idag också,det är en massa bilder som måste gås igenom så därför det tagit lite tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar